Glitter Text Generator at TextSpace.net

Monday 20 February 2012

Over Limit Stress !

hey guys ! lama ndaa update kan ? hohoho . kalaw aku update bukan ada apa jgk yg maw d tengok kan . ==" anu baa , aku sekarang nie stress . stress dgn belajar gitu . The story begins when , kami d suruh buwat kerja BM . (karangan berpandu) . so , aku buwat laa mcm besa . buwat punya buwat , akhir nyaa . d periksa sudaa buku tuh oleh cekgu . mrkahnya ?/30 . kamu maw taw berapa aku dapat ? 6/30 ! haaa ? tekejut kamu ? nmpk bodok ku kan ? :'( . aku sendiri tekejut . kalaw tyme menengah rendah , mrkh nya kan ?/20 . mesti aku slalu dapat 17-19 . sekali menengah atas , kencang oh markhnya ! bencinyaa aku . d c2 laa mula stress kue . sudaa laa aku target aku punya kedudukan dlm kelas nnt dlm kalangn TOP 10 ! so , kesimpulan nya , aku mesti belajar rajin-2 . mula sudaa aku tgok astro TUTOR SPM tuhh . maw BERJAYA laa kata kan . :D okay laa . smpi sini sejaa . etuh jak yg bikin aku rsaw . PELAJARAN ! >.<


|AKU AKAN BELAJAR BERSUNGGUH SUNGGUH !|

No comments:

Post a Comment